Logo-scaled (2)

EN
IT
AR

مدل ورسا

وقتی بافت بر فرم مقدم است.  پارکت تمام چوب

در مدل پارکت تمام چوب ورسا، کانسپت اصلی مورفلور یعنی دیزاین کف با الهام از طبیعت به گونه ای کاملا متفاوت لحاظ شده است. برخلاف پارکتهای دیگر مورفلور که در آنها “فرم” موتیف اصلی دیزاین است، ورسا به موضوع “بافت” پرداخته است. پارکت ورسا از چیدمان تایلهایی حاصل میشود که هر یک مجموعه خطوط چوبی به موازات یکدیگر است. آنچه از چنین چیدمانی حاصل می شود نوعی پوشش کف کاملا طبیعی است که هر تکه آن مانند کل آن است. به بیانی دیگر در پارکت ورسا با ساختاری شبه فرکتالی روبروییم. از نقطه نظر معماری، این ساختار نوعی از بافت است. ورسا یک فرم معماری است که از بافت حاصل می شود. به بیان دیگر در مدل ورسا بافت مقدم بر فرم است.

این موقعیت واژگونه، پتانسیل بصری بسیار بالا و کم ریسکی برای هر دیزاینر فراهم می آورد. کف هر فضایی را می توان با ساختار خطی پارکت ورسا، صاف و موازی، ولی به طور حیرت آوری طبیعی، پوشش داد.

معرفی محصول

تایل پارکت ورسا با روش کام و زبانه جهت نصبی آسان ساخته میشود. محصول ورسا با روش چسبی نصب می گردد. این محصول را میتوان جهت نصب در کف، دیوار، کلدینگ و سقف استفاده کرد. اجرای ابزار V، در تمامی لبه ها زیبایی دوچندانی به ورسا، پس از نصب می دهد.
خط تولید این پارکت، نیازمند ماشین آلات هایتک پرسینگ و لمینیشن است. واحد فروش پارکت ورسا، متر مربع است.

چوب

متریالتوس
ضخامت12 میلیمتر
طول1200 میلیمتر
عرض160 میلیمتر
وزنهر مترمربع 8 کیلوگرم
لبهگروه V  – با عمق 0.5 میلیمتر ابزار
فینیش سطحیسند نمره 180
11-300x127
Versa-300x75

چوب