Logo-scaled (2)

EN
IT
AR

زندگی خط راست نیست

و ما معتقدیم این چیز خوبی است. 

راه حل های دیزاین کف

ما با فراهم آوری مواد با کیفیت و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و فینیش نهایی دست متخصصانمان، پارکت چوبی با طرحهای خاص و یکتا تولید میکنیم. اینگونه است که نظر معماران و مشتريان با سلیقه و مشکل پسند را تامین میکنیم. ما این هدف را با ارائه مجموعه کاملی از خدمات گوناگون نظیر نصب و نگهداری و نیز با هدف رضایتمندی حداکثری مشتری و ایجاد رابطه ای مسئولانه و بلند مدت با آنان تحقق بخشیده ایم.

مورفلور بی شک خدمات ارزنده ای برای محصولات پارکت مستطیلی خود به مشتریان عرضه می دارد. با اینحال در خانواده محصولات دیزاینر ادیشن با توجه به دشواری اجرا، سرویس های دیگری نیز انجام می شود. تمامی خدمات مورفلور به مشتریان برای خرید پارکت در زیر به صورت خلاصه ارائه شده است.

برای کف پیشنهادی شما مورفلور چه می کند؟

نقشه برداری

سیستم نقشه برداری مورفلور این امکان را میدهد تا پلان هر پروژه را با اندازه گیری بسیار دقیق بدست آوریم. تیمی از بهترین نقشه برداران با برداشت دقیق از پلان شما طراحی درخور پروژه تان را ممکن میسازند تا پارکت منحنی مورفلور در غایت دقت در اتاق شما نقش ببندد.

طراحی تایلهای پارکت بنا به پلان

پس از خرید پارکت مورد نظر، براساس هر نقشه پلان کف، الگوریتمهای پارامتریک مورفلور، طراحی کفپوش منزل یا دفتر کار شما بصورتی یکتا انجام داده می شود. دقیقاً مانند اثر انگشت شما. خاص ترین پارکت برای هر پروژه خاص.

رنگ و فینیش پارکت چوبی

ترکیبات رنگی طبیعی و انواع لایه های محافظ به مورفلور این امکان را میدهد که طیف گسترده ای از رنگها در بافتها و فینیشهای متفاوت داشته باشد. کافیست بر اساس دیزاین کلی پروژه تان، رنگ پارکت خود را انتخاب کنید.

پیش مونتاژ پارکت منحنی

پس از طراحی مختص هر پلان و ساخت و رنگ، پارکت ها حداقل دو بار قبل از حمل، مونتاژ میشوند تا از بالاترین کیفیت اطمینان حاصل شود. در این مرحله هر کدام از تایلها کنترل کیفیت میشوند. ضمنا پلان شما، بصورت کامل در کارخانه، پرو میشود.

نصب دقیق پارکت چوبی 

نصب کفپوش های مورفلور همانند انجام یک پازل است. پارکت ها کدگذاری شده تا نصب آن به کمک نقشه به ساده ترین روش امکانپذیر باشد. بنا به نوع پروژه و نیاز کارفرما، برای هر پروژه یکی از سه روش متداول برای اجرای پارکت چوبی انجام میشود.

مراقبت و نگهداری پارکت چوبی

بسته به نوع مواد، هر پروژه یک برنامه نگهداری منحصر به فرد دریافت میکند که مشتری میتواند از آن پیروی کند تا زیبایی آن برای نسلها باقی بماند. ضمنا شعار مورفلور را به یاد داشته باشید: مشتری مورفلور شامل وارانتی است، حتی اگر پارکت او شامل نشود!

کارخانه و تولید

ماشین کار می کند و دست فینیش می کند.

مورفلور پارکت لوکس تولید میکند. از دید تولید، فاصله لاکچری و دست ساز بودن زیاد نیست. به راحتی میتوان گفت نهایتا محصولات مورفلور  دست ساز است. اما این امر در کنار تجهیزات و ماشین آلات فوق العاده و به روز میسر است. ما فکر می کنیم که هر گونه تولید لوکس بایست این چنین باشد. چنین است که بیش از 100 نفر نیروی ماهر و توانا در کارخانه پارکت مورفلور مشغول بکارند.