Logo-scaled (2)

EN
IT
AR

کارخانه تولید پارکت مورفلور

 

ماشین کار می کند و دست فینیش می کند.

مورفلور پارکت لوکس تولید میکند. از دید تولیدی فاصله لاکچری بودن و دست ساز بودن زیاد نیست. به راحتی میتوان گفت نهایتا محصولات مورفلور  دستساز است. اما این امر در کنار تجهیزات و ماشین آلات فوق العاده و بروز میسر است. ما فکر می کنیم که هر گونه تولید لوکس بایست این چنین باشد. از این لحاظ تیم اجرایی مورفلور شامل بیش از 100 نفر نیروی ماهر و توانا مشغول به کارند.

سه زون اصلی کارخانه پارکت مورفلور: 

متریال 

با عنایت به خاص بودن محصولات، متریال اولیه تا حد امکان در کارخانه تولید میشود. مراحلی مانند تولید لایی، پرسکاری، رنگ و روغن و فینیش از جمله مراحل تولیدی این قسمت است.

ماشینکاری

طول تایل پارکت حدود 80 درصد شرکتهای تولیدکننده پارکت لوکس در دنیا، بیش از 1.5 متر است. تایلهای پارکت مورفلور در رده تایلهای بلند (plank flooring) محسوب میشوند. بسیاری از پارکت های مورفلور دارای طول هایی بلندتر از پارکت های متعارف بازار هستند. این امر موجب دشواریهایی خصوصا در بخش مربوط به اتصالات میگردد. از این لحاظ ماشین آلات بروز مورفلور، با دقتی کامل، مراحل ماشینکاری و تولید پارکت خام را در کارخانه انجام میدهند. از جمله بخش های این قسمت میتوان به دستگاه های CNC فرز، مولدر، ماشین آلات کلاسیک نجاری، واحد سندینگ و قسمت فینیش اشاره کرد.

آزمایشگاه و واحد QC

چوب متریال طبیعی است. گونه های چوبی با یکدیگر متفاوت اند. حتی در یک درخت قسمتهای مختلف تنه، چوب هایی با رطوبت و سختی گوناگون بدست میدهند. لذا در آزمایشگاه مورفلور، محصولات اولیه، اعم از چوب، چندلایی و … با دقت تمام مورد بررسی قرار میگیرند تا در خط تولید بنا بر مورد استفاده رده بندی شوند. با توجه به گوناگونی و تنوع متریال مورد استفاده، بایست در آزمایشگاه، تستهای اولیه روی سایش و فینیش مورد نظر صورت گیرد. در واحد QC محصول نهایی، تایل به تایل مورد بررسی قرار میگیرد و متخصصان این بخش هر محصول را از لحاظ کیفی چک میکنند.

پارکت خم

جهان هستی، جهان 360 درجه است. آفریده های طبیعت صرفا در زوایای 45 و 90 و 180 درجه شکل نگرفته اند. ما طبیعت را با همه زوایای بسیار متنوع و چرخشهای جادوئی آن دوست داریم. ما تحت هر زاویه ای پارکت تولید میکنیم و میکوشیم آنها را از چهارچوب تنگ فناوریهای گذشته آزاد کنیم. مورفلور بر اساس رایج ترین اشکال طبیعت، به شما یک راه حل هیجان انگیز و الهام بخش برای طراحی و راه اندازی کفپوش های محیط کار و منزل تان ارائه میدهد. بلی، فناوری های ما این توان و امکان را فراهم میکند، تا همه اشکال و فرورفتگی های فراموش شده را احیاء کنیم.

پارکت کودک

هر کس پارکت مورفلور را انتخاب کند تضمینی بینظیر دارد: این محصول تأثیر منفی روی سلامتی شما ندارد. و چه از این برای والدین و کودکان مهمتر؟ برای ما مهم است که کودک شما روی چه چیزی راه میرود. پوست لطیف کودک دلبند شما، حساسیت بسیار بالاتری نسبت به شما دارد. فینیش تمام محصولات ما طبیعی و گیاهی است. ما مفتخریم که محصولاتمان با استفاده از مواد غیر سمی (مانند چسبهای صنعتی و یا رنگهای آلکیدی) تولید شده اند. فینیش پارکت مورفلور برای کودک کاملاً VOC-Free  است.

تیم راگبی مورفلور

بسیاری از اعضای تیم راگبی مورفلور از ورزشهای دیگری مانند فوتبال کار خود را آغاز کردند. اکنون آنها اما با کسب چندین مدال قهرمانی، به پرافتخارترین تیم راگبی کشور تبدیل شده اند. آنها تشنه پیروزی هستند. هم برای برنده شدن در مسابقات و هم برای نشان دادن خود به جهانیان و دختران جوانی که به عنوان الگو آنها را مینگرند. مجموعه پارکت مورفلور با غرور از این تیم حمایت میکند.