Logo-scaled (2)

EN
IT
AR

پارکت چوبی

؛ نه برای همه کس

“لاکچری، ثروتمندی نیست، غیر همگانی بودن است.”   کوکو شنل

مورفلور تولید کننده پارکت لوکس

مورفلور تولید کننده پارکت لوکس و متمایز چوبی است. ما برای همه تولید نمیکنیم! اگر دیزاین محل کار یا زندگیتان، مانند خودتان خاص است، مانند هم فکر میکنیم.

“لاکچری، ثروتمندی نیست، غیر همگانی بودن است.”   کوکو شنل

ما مورفلور هستیم. بزرگترین تولید کننده پارکت در ایران. ما برای افراد خاص پارکت تولید میکنیم. برای هر پروژه، چه مسکونی و چه اداری، تیم طراحی و تولید ما، مخصوص همان پروژه مشغول به کار میشود. اگر هر یک از چهارگانه فرم، بافت، دتایل و یا فینیش برای شما اولویت داشته باشد، مورفلور پارکت خاص شما را فراهم میکند. پارکت مورفلور، لزوما قواره مستطیلی ندارد. پارکت ما تمام چوبی است. با اینحال لزوما نقوش کلاسیک چوب را ندارد.

ما پایبند به الگوهای طبیعت، برای دیزاین کردن کف هر پروژه، بصورتی لوکس هستیم. ما معتقدیم طبیعت، خط راست و یا پترن دقیق ندارد! خطهای راست حاصل محدودیت های تکنولوژی است. این روایت ما از دیزاین است. و البته هر پروژه روایت خاص خود را دارد. روایتی که معمار و طراح پروژه آنرا بازگو میکند. اگر شما نیز چنین فکر میکنید، به مورفلور خوش آمدید.

پروژه ها

پارکت چوبی مورفلور با چوبهای بلوط، طوس، گردو، راش و ملچ و در فینیشهای پولیش و نچرال تولید میشود. محصولات پارکت مورفلور رنگهای کاملا طبیعی دارند و فاقد هر گونه ترکیبات مضر شیمیایی میباشند. شما میتوانید با بیشتر از 450 محصول متفاوت و بروز ما، انتخابی خاص برای پارکت خود داشته باشید. این امر نهایتا کلیت طراحی کف را به بهترین صورت، شکل میدهد. از گالری پارکت مورفلور برای نمونه پروژه ها بازدید کنید. 

مورفلور پارکت چوبی با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. ما محصولاتمان را ضمانت می‌کنیم.

مجموعه ما همیشه بروز است. ما با استودیوهای معماری و طراحان داخلی برجسته از تهران تا میلان و ویرجینیا همکاری میکنیم. فرمها و کدهای رنگی پارکت چوبی مورفلور، بعد از این همنظری بدست می آید. پس مطمئن باشید که الگوی انتخابی پارکت منزل یا دفتر کارتان، توسط هنرمندان حرفه ای انتخاب شده و بینظیر خواهد بود. تایلهای پارکت مهندسی شده مورفلور، از مقاومتی عالی برخوردار بوده و آنها را برای نصب در کفهای گرم و همچنین بعنوان کاور چوبی برای دیوارها و سقف مناسب میکند.

چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پارکت چوبی مورد نظر خود را بر اساس گونه های چوبی بلوط، راش، ملچ و گردو انتخاب کنید.

پارکت چوبی گردو

پارکت گردو؛ کف منزلتان در اوج بدرستی می توان گردو را لوکس ترین انتخاب برای پوشش کف خواند. هر تایل پارکت چوبی گردو یک تابلو نقاشی [...]

پارکت چوبی بلوط

پارکت چوبی بلوط؛ بهترین انتخاب! بلوط بی شک پر طرفدارترین چوب برای پارکت در سراسر دنیاست. ضریب سختی برینل و جنکای بالای این چوب، خواص مکانیکال [...]

پارکت چوبی ملچ

گونه چوب ملچ بقدری پر نقش و نگار است که از آن بیشتر برای سطوح مبلمان استفاده میشود. با اینحال مورفلور این چوب را برای انتخابهای [...]

پارکت چوبی راش

پارکت راش؛ انتخاب خاص برای کف منزل سطح چوب راش به ندرت گره دارد و رگه های آن در تمامی نقاط مشابه هستند. از این لحاظ [...]

استایل پارکت؛ طولی، هرینگبون یا شورون

چیدمانهای معمول پارکت چوبی (نصب طولی)، در کنار روشهای هرینگبون (جناغی) و شورون (فارسی)، هر یک به نوعی نقطه تلاقی تاریخ و طراحی داخلی هستند. خانواده پارکتهای چوبی مورفلور در این سه استایل کلی، در کنار رنگ و فینیشهای موجود درهر یک از آنها، امکانات بیشماری به معماران جهت دیزاین فضا می دهد.

پارکت چوبی شورون

پارکت شورون؛ جوابگو برای دیزاین های کلاسیک یا مدرن قابل ذکر است که پارکت چوبی شورون با زاویه 45 درجه نصب می شود عنصر مهم [...]

پارکت چوبی هرینگبون

پارکت با چیدمان هرینگبون یا جناغی، فرمی نمادین و کامل برای کف ارائه می کنند. پارکت جناغی مورفلور، با نصبی با زاویه 90 درجه خود، هندسه [...]

پارکت چوبی طولی

چیدمان طولی، حرکات طبیعی چوب را بعنوان یک متریال زنده دنبال میکند و زیبایی ساختارمندی به پارکت میبخشد. فینیشهای دست و انتخاب گسترده ای از چوب [...]

دیزاینر ادیشن 

خانه خاص، دیزاین ویژه خود را می طلبد. رده محصولات دیزاینرادیشن برهمین اساس طراحی و تولید می شوند. در اینجا از آنچه متعارف بازار است دور می شویم. دیزاینرادیشن، نسخه ای از محصولات مورفلور است که معمار با آنها بتواند از مرز “روتین – متعارف – مرسوم” گذر کند و حق مطلب طراحی داخلی را چونان یک امضای یادگار به جای آورد.

خانواده پارکت ورسا

مدل ورسا وقتی بافت بر فرم مقدم است. پارکت تمام چوب در مدل پارکت تمام چوب ورسا، کانسپت اصلی مورفلور یعنی دیزاین کف با الهام از [...]

خانواده پارکت اکسترن

مدل اکسترن شاید مدت زیادی در تراس باشید؛ پس کف آن مهم است. طراحی فوق العاده پارکت لاکچری مورفلور، حاصل اندیشیدن به ریزترین جزئیات [...]

خانواده آفریقا 4

سرزمین رازها هنوز نیز بدور از هیاهو و ساز بدآهنگ این جهان ناساز، مردمانی آرام هستند که زندگی خود را بر اساس “بودن” در طبیعت استوار [...]

خانواده پارکت ریمان

مدل ریمان زندگی خط راست نیست. جاده های پر پیچ و خم همیشه جذاب تر از مسیر های سرراستند. پارکت چوبی منحنی مدل ريمان برای هر [...]

زندگی خط راست نیست!

دانش تخصصی و بهره گیری از متریال با کیفیت بالا، این توان را به ما میدهد تا طراحی پارکت چوبی را طی فرآیندی دقیق و حرفه ای انجام دهیم. از این طریق در مورفلور سفارش پارکت مشتری، مناسب و متناسب با جزئیات نیازها و خواسته او تولید میشود. کارخانه پارکت مورفلور، شامل ماشین آلات پیشرفته و بیش از 100 نیروی متخصص، ظرفیت بالایی برای تولید هر گونه کفپوش چوبی دارد. ولی ما تولید انبوه نمیکنیم. سازمان مورفلور برای هر پروژه کوچک و یا خیلی بزرگ، طراحی، تولید، فینیش و نصب میکند؛ با سرعتی چابک. ماموریت ما، تفکر به کوچکترین جزئیات است؛ از جایگزینی درختی که بریده میشود تا رنگهای مخصوص پارکت اتاق کودک شما.

پارکت خم

جهان هستی، جهان 360 درجه است. آفریده های طبیعت صرفا در زوایای 45 و 90 و 180 درجه شکل نگرفته اند. ما طبیعت را با همه زوایای بسیار متنوع و چرخشهای جادوئی آن دوست داریم. ما تحت هر زاویه ای پارکت تولید میکنیم و میکوشیم آنها را از چهارچوب تنگ فناوریهای گذشته آزاد کنیم. مورفلور بر اساس رایج ترین اشکال طبیعت، به شما یک راه حل هیجان انگیز و الهام بخش برای طراحی و راه اندازی کفپوش های محیط کار و منزل تان ارائه میدهد. بلی، فناوری های ما این توان و امکان را فراهم میکند، تا همه اشکال و فرورفتگی های فراموش شده را احیاء کنیم.

هایلایت های اجرایی مورفلور

پروژه مسکونی جلفا

در پروژه جلفا اولین تلاش تجاری مورفلور به ثمر نشست. رنگ گرم پارکت چوبی ریمان در کنار مبلمان کارفرما، فضایی دلپذیر و جذاب به سالن پذیرایی داده است.

پروژه مسکونی آقای ایاق

منزل خانواده ایاق نمونه ای کامل از یک دیزاین شخصی است. در این خانه همه چیز بر مبنای سلیقه شخصی و البته زیبای کارفرما استوار است. مورفلور مفتخر است که توانسته سهمی عمده در این معماری داخلی داشته باشد.

پروژه مسکونی هویزه

یک واحد دوبلکس شیک که بیشک بعد از اتمام نصب پارکت ریمان در آن به یکی از خاصترین منازل منطقه تبدیل شد. به اصرار کارفرما در این پروژه، فرم کروهای آزاد پارکت چوبی ریمان از پذیرایی به اتاقهای خواب با راهروی مفصلی پلان متصل شد.

پروژه مسکونی عظیمیه

قطعا از دید گروه مورفلور، معماری بسیار زیبای پروژه عظیمیه، محرکی قوی برای ساخت و نصب خانواده پارکت ریمان در آن بوده است.

پروژه مسکونی معالی آباد

بدون شک پارکت گردو به تنهایی و بدون هیچ رنگی یکی از لوکس ترین گزینه های کف در سرتاسر دنیاست. شروع به کار خط تولید پارکت گردو در گروه مورفلور با پروژه مسکونی معالی آباد رقم خورد.

آکادمی مورفلور بنیادی علمی است که با توجه به نیاز تولید کنندگان و بازار در زمینه های تئوریک صنعت چوب و انتخاب پارکت تاسیس شده است. وظیفه اصلی آکادمی، تولید محتوی علمی و فنی در صنعت چوب است. متاسفانه نبود هیچ استاندارد اجرایی در موضوع مذکور، باعث شده است معیاری برای کیفیت محتوی علمی و کاربردی ارائه شده در فضای مجازی وجود نداشته باشد. کما اینکه مخاطب با جستجوی هر موضوع ساده یا پیچیده با مطالب پیش پا افتاده، نادرست، نامربوط و تکراری مواجه می شود. این امر منجر به عدم امکان توالی تحقیقات تجربی و نهایتا کاهش کیفیت تولید می شود. با نگاهی دیگر آماتورهای تازه وارد به هر بخش از صنعت چوب باید چرخ را خود اختراع کنند؛ یعنی برای پاسخ به اکثر سوالاتشان بایست خود تجربه کنند.

ما فقط پارکت تولید نمی‌کنیم!

جنگل کاری، آموزش و اسپانسرینگ ورزشی از جمله فعالیت های مورفلور است که در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت تعریف شده است. مجموعه وظایف و تعهداتی که در جهت حفظ، مراقبت و کمک به وطنمان انجام می دهیم. این مسئولیت فرای حوزه اقتصادی و مالی شرکت است. ما برای افراد خاص کفپوش تولید میکنیم ولی تلاش ما، ارتقاء فرهنگی برای کل کشور است. هر چند کوچک و ناقابل.

سوالات متداول :

ایده پارکتهای با پترن خم، با الهام از طبیعت و شکل کلی رویش درختان طرح ریزی شده است. سری پارکتهای خم مورفلور برای هر پروژه بر اساس پلان آن ساخته میشود و از این لحاظ سفارشی ساز محسوب میشود. دلیل اصلی اینکه کفپوش چوبی مورفلور، یک کفپوش لوکس شناخته میشود نیز همین است. پس از دریافت نقشه پلان، روند طراحی آغاز میشود. دپارتمان طراحی مورفلور با استفاده از الگوریتمهای ویژه خود، طرحی برای کف واحد مورد نظر ایجاد میکند که در آن سعی بر آن است، هر تایل پارکت تا حد امکان شبیه به شکل تخته چوب خام باشد. البته نتیجه کفپوشی کاملا خاص و با ظاهری طبیعی است.

پارکتهای متعارف و صاف مورفلور، با اینکه بر اساس سفارش مشتری ساخته نمیشوند، با اینحال پترن و طرحهایی خاص دارند. این نوع از کفپوش ها برای سلیقه های کاملا خاص طراحی شده اند. در مدلهای کفپوش صاف، خریدار مورفلور مانند دیگر کفپوشهای بازار، بر اساس متراژ مورد نیاز خود خریداری میکند.

برآورد میزان دقیق متراژ پارکت خم در پروژه توسط تیم نقشه برداری مورفلور محاسبه میشود. لذا خریدار پارکت خم، خرید اضافه برای کسری کفپوش نمیکند. این موضوع تاثیر بسزایی در هزینه نهایی پروژه دارد.

مدلهای کفپوش چوبی مورفلور پیشنهادی ویژه برای معماریهای داخلی خاص در قسمت پوشش دیوارها و سقف یا به عبارت دیگر پارکت دیوار است. امروزه بخاطر کثرت استفاده از کاغذ دیواری و کلیشه ای شدن آن، کاور سطوح سقف و دیوار با چوب، آن هم با پترنها و فرمهای ویژه برای سلائق خاص و با وسواس زیاد جذاب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد پارکت دیوار یا سقف با کارشناسان ما تماس بگیرید.